måndag 7 november 2011

Det kom en hälsning.. eller ett par!

TUSEN tack för hälsningarna jag får per sms, telefon och mail. "Kennelmammas" hjärta blir så varmt när jag får se att guldklimparna funnit sig till rätta i sina nya hem.. Den sköna stilen med intaget ryggläge och jäsmage verkar vara ett "släktdrag"! Jag har även fått höra om lite rackartyg, även om det oxå är ett gott tecken som tyder på att valparna nu är redo att ta sig an nya utmaningar.. så som skobitande och terror-på-mattfransar, klättermästare och smitare!! Ares och Atlas tycker jag dock har lugnat sig en smula, och nu har vi tagit tag i rumsrenhetsträningen på allvar... fast visst ska jag vara ärlig så bär även dessa två små herrar på endel kvarglömda barnskor emellanåt! ;-) )

Achilles med storebror Cazino.. snart är jag lika stor som du brorsan!!

 Apollon "Aku" med storasyster Sani

Två trötta herrar, Aku har just kommit hem till Kuopio i Finland.

Adonis som fått det passande namnet "Rally".
Först Rally.. sedan TOTAL Relax!

Argos "Sulo" med storebror Otto.

Lite poseringsträning "Aku"

Lilla charmören, Sulo.

En favorit i repris.. Ajax "Minos" Avslappnad stil!!

Stor och liten delar bädd <3
(Achilles o Cazino)

Afrodite "Xina" med storasyster Puma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar